Dorota Sawicka - Kierownik Centrum - lekarz - specjalista z zakresu psychiatrii, psychiatrii dzieci i młodzieży. W trakcie specjalizacji z seksuologii. Absolwentka Śląskiej Akademii Medycznej, Wydziału Lekarskiego w Zabrzu. Ukończyła 4,5 letnie całościowe szkolenie z psychoterapii, organizowane przez Zakład Terapii Rodzin Katedry Psychiatrii Collegium Medium w Krakowie oraz 6-miesięczny kurs psychoterapii poznawczo-behawioralnej dla dzieci i młodzieży CTB w Warszawie. Wieloletni pracownik Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu. Specjalista psychiatra w poradniach zdrowia psychicznego dla dorosłych, dzieci i młodzieży. Konsultant w zakresie HIV/AIDS w ośrodku Monar w Częstochowie. Specjalizuje się w: diagnozie i terapii, dzieci i młodzieży, diagnozie i terapii dorosłych w szerokim zakresie, a w szczególności autyzm, zaburzenia emocjonalne, zaburzenia zachowania, ADHD, psychozy, depresje, zaburzenia nerwicowe, zaburzenia związane ze stresem, zaburzenia lękowe, zaburzenia snu, schizofrenia, problematyka uzależnień, zaburzenia zachowania, zaburzenia osobowości.
Joanna Mikulska - lekarz psychiatra i terapeuta poznawczo-behawioralny. Od wielu lat zajmuje się m.in. diagnozowaniem i leczeniem osób dorosłych z ADHD, ma również doświadczenie w pracy z pacjentami z współwystępującymi zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Specjalizację z psychiatrii uzyskała w 2008 roku w Instytucie Psychiatrii i Neurologii. Jest ekspertem Urzędu Rejestracji Leków w kwestii oceny profilu korzyści do ryzyka w badaniach klinicznych nad lekami. Obecnie pracuje jako konsultant w dwóch warszawskich szpitalach wielospecjalistycznych oraz Instytucie Hematologii. Współpracuje z Fundacją Ocalenie (pomoc uchodźcom) i Niebieską Linią (pomoc osobom pokrzywdzonym przestępstwem).
Monika Gdowska - psycholog - specjalność społeczna psychologia kliniczna, czteroletnie szkolenie z psychoterapii poznawczo–behawioralnej. Członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo–Behawioralnej. Studia podyplomowe – Stosowana Analiza Zachowania (ABA). Doświadczenie kliniczne: Instytut Psychiatrii i Neurologii, Centrum Psychoterapii Szpitala Nowowiejskiego, Poradnia Zdrowia Psychicznego (Centrum Zdrowia) oraz Instytut Matki i Dziecka. Prowadziła terapię indywidualną, była koterapeutą w terapii grupowej. Zajmowała się pomocą psychologiczną osobom w kryzysach, terapią osób cierpiących na zaburzenia lękowe, depresje, mających trudności osobowościowe. Prowadziła treningi relaksacyjne, treningi asertywności, wizualizacje. W swojej pracy wykorzystuje pracę z ciałem, psychorysunek oraz metody arteterapii takie, jak: muzykoterapia, filmoterapia, psychodrama. W Specjalistycznym Centrum Diagnostyczno-Terapeutycznym Pro Autism przeprowadza postępowanie diagnostyczne celem określenia indywidualnych planów terapeutycznych naszych podopiecznych. Świadczy pomoc psychologiczną dla rodziców mających trudność w zaakceptowaniu rozpoznania i postawionej dziecku diagnozy, pomaga rodzicom zrozumieć zachowania ich dzieci. Prowadzi terapię dzieci i młodzieży w oparciu o IPET, w nurcie poznawczo-behawioralnym. Pomaga osobom, które chcą lepiej poznać siebie, przeżywają problemy związane z sytuacjami kryzysowymi cierpiącymi na zaburzenia lękowe, depresyjne oraz uskarżającym się na objawy psychosomatyczne.
Renata Żuchowska - psycholog, ukończyła czteroletnie szkolenie z psychoterapii poznawczo - behawioralnej, absolwentka podyplomowego studium trenerów grupowych. Członek Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej i European Association for Behavioural and Cognitive Therapies. Pracowała w Poradni Zdrowia Psychicznego w Instytucie Psychiatrii i Neurologii. Posiada doświadczenie w pomocy pacjentom dotkniętym problemami o różnym podłożu, zarówno w procesie terapii grupowej, jak i indywidualnej. Realizuje usługi terapeutyczne dla dzieci i dorosłych dotkniętych m.in. zaburzeniami nastroju, zaburzeniami lękowymi, zaburzeniami odżywiania, upośledzeniem umysłowym, zaburzeniami ze spectrum autyzmu.
Cecylia Cieślak - pedagog specjalny-socjoterapeuta terapeuta środowiskowy Certyfikat PTP. Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Członek Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Wieloletni pracownik Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Dzieci i Młodzieży w Zagórzu – psychiatrycznego oddziału dziennego dla dzieci oraz poradni dla dzieci z autyzmem, nauczyciel zespołu szkół integracyjnych w Warszawie. Prowadziła terapię grupową oraz indywidualną. Współpracowała z ośrodkami pomocy społecznej przy świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z autyzmem.
Aneta Pergoł - Dąbrowska - pedagog specjalny, nauczyciel - terapeuta, arteterapeuta. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Terapeuta pracujący metodą Stosowanej Analizy Zachowania z dziećmi: ze spektrum autyzmu, z zaburzeniami w zachowaniu oraz nadpobudliwością psychoruchową. Prowadzi zajęcia z zakresu socjoterapii, arteterapii, ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne i terapię indywidualną. Przenosi doświadczenia z wieloletniej pracy indywidualnej z dziećmi z trudnościami na współpracę z placówkami masowymi, integracyjnymi i specjalnymi. Prowadzi wykłady i szkolenia z zakresu psychopatologii rozwoju, kształtowania odpowiednich zachowań, pracy z dziećmi z trudnościami.
Magdalena Pytel – psycholog. Absolwentka Społecznej Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie SWPS (dawna Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej). Ukończyła Szkołę Psychoterapii poznawczo-behawioralnej w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej we współpracy z Oxford Cognitive Therapy Center, a także Szkołę Psychoterapii INTRA rekomendowaną przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Doświadczenie w pracy zdobywała podczas licznych staży m.in. na Oddziale Nerwic Szpitala MSWiA w Otwocku, na Oddziale Zapobiegania Nawrotom IPiN, a także w Warszawskim Oddziale Terenowym Krajowego Towarzystwa Autyzmu.
Od wielu lat zajmuje się obszarem diagnozy oraz terapii dzieci, młodzieży oraz dorosłych z autyzmem i z Zespołem Aspergera. Prowadzi konsultacje dla rodziców, szkolenia dla specjalistów. Ukończyła zagraniczne szkolenia z metody TEACCH oraz SCERTS, a także kurs Stosowanej Analizy Zachowania. Poza tym pracuje z osobami z obniżonym nastrojem, doświadczających lęku, przewlekłego stresu, mających trudności w funkcjonowaniu społecznym.
Anna Laskus - pedagog specjalny, surdopedagog, olifrenopedagog, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej. Ukończyła kursy konstruowania indywidualnych programów edukacyjno- terapeutycznych, kurs terapii autyzmu, szkolenie „Komunikacja alternatywna i wspomagająca. Diagnoza", szkolenie „Stosowanie Profilu Psychoedukacyjnego, Wydanie 3, wersja polska (PEP-3-PL) w diagnozie funkcjonalnej dzieci ze spektrum autyzmu". Certyfikowany terapeuta ręki I i II stopnia. Zna Polski Język Migowy na poziomie A1. Odbyła praktyki w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych dla osób niesłyszących i niedosłyszących oraz w placówkach kształcenia specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym. Prywatnie mama dwóch chłopców. Bardzo dobrze czuje się w towarzystwie dzieci, a obserwacja postępów i pokonywanych przez nie trudności przynosi jej ogromną radość i satysfakcję.
Monika Stępień - Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu: Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz Edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika), autyzmem oraz zespołem Aspergera. Ukończyła liczne szkolenia oraz kursy w zakresie: terapii behawioralnej - kurs bazowy (PSTB), komunikacji alternatywnej i wspomagającej AAC u Joanny Pachutko, aktywnego słuchania muzyki według Batii Strauss, terapii VR (Unicorn) oraz tworzenia Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych IPET. W Instytucie Wspomagania Rozwoju Dziecka oraz Fundacji Pomoc Autyzm uczestniczyła w szkoleniach oraz konferencjach międzynarodowych dotyczących terapii dzieci w spektrum autyzmu. Posiada kwalifikacje w kierunku oceny funkcjonalnej (PEP-3, VB-MAPP), wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia WOPFU, a ponadto jest certyfikowanym Trenerem TUS oraz Terapeutą ręki I i II stopnia. Obecnie kończy studia magisterskie z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej w Collegium Humanum oraz rozpoczęła studia podyplomowe w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w organizacjach pozarządowych, instytucjach kultury oraz w placówkach opiekuńczo-wychowawczych. Zawsze z wielką dumą patrzy na postępy swoich podopiecznych. W codziennej pracy cechuje ją pozytywne nastawienie, kreatywność oraz nieszablonowe myślenie.
Agnieszka Derbich - psycholog, pedagog, terapeuta ręki, trener TUS i TZA. Absolwentka wydziału psychologii SWPS w Warszawie, studiów podyplomowych na kierunku Poradnictwo i pomoc psychologiczno-pedagogiczna oraz licznych kursów i szkoleń z zakresu pedagogiki specjalnej. Od lat, w Warszawie i jej okolicach, współpracuje z przedszkolami, szkołami, placówkami terapeutycznymi, fundacjami oraz poradniami psychologiczno-pedagogicznymi. Specjalizuje się w terapii dzieci, młodzieży i osób dorosłych z autyzmem i całościowymi zaburzeniami rozwoju. Prowadzi terapie indywidualne i grupowe oraz konsultacje rodzicielskie.